Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2008 11:58 - Убий ме днес
Автор: bonnka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2315 Коментари: 1 Гласове:
0



Събуждам се в една излишна сутрин затваряйки очите си отново за да си представя теб.

Ти...

Изхлузваш се като надежда от завивките, косата ти е в хиляди посоки, изглеждаш тиха и нестихващо погрешна. Изглеждаш толкова спокойна, а си всъщност незавършена. Празна...

След банята оставяш мокри стъпки по килима и хилядите капчици по тялото ти светят огледално, като роса погалена от слънцето. Но парят...

Красотата ти е толкова болезнено натрапчива, съсипваща - убива. Мен...

Чудя се дали разбираш, когато аз надниквам във очите ти и топлите ми мислени целувки дали остават забелязани по тялото ти? Като следи...

Написвам името ти по стъклото на прозореца, можеш ли да видиш? Ослепя ли...

Ти не можеш да поемеш толкова любов.  Какво не ти достига...

Вземам те в едно красиво място, където сме единствени, но ти си само вид материя и все едно те няма. Смисъл ли си...

Ти знаеш всяка моя скрита мисъл, не чакай. Направи го...

Колко обич ти е нужна, имам повече отколкото съзнаваш и не искам нищо във замяна само да ми позволиш да те обичам. От какво си болна? От себе си ли...

Защото...аз също болен съм от теб.

Ще дойде време в което ти ще бъдеш само спомен от светлината си. Но ще е късно...

Ти прекоси душата ми.

Направи гробница във нея.

Положи границите на безумието.

Погълна мислите ми.

Същността ми.

И аз съм роб.

Убий ме...не чакай повече...убий ме днес. Защото утре ще е късно...защото утре ще съм мъртъв...



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Как обичах да си вярвам, че можеш да обичаш
24.11.2009 09:13
Да не сънувам
и да не запомням
да спра да мисля
и дори да дишам
това е ритуала...

...да те преболявам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bonnka
Категория: Изкуство
Прочетен: 259333
Постинги: 68
Коментари: 228
Гласове: 1382
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930