Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2009 17:10 - Боли ли...?
Автор: bonnka Категория: Изкуство   
Прочетен: 3402 Коментари: 4 Гласове:
0



По погледа личи - боли те.

Някой ми каза колко ме обичаш. Не повярвах в началото, не вярвам и сега, но утре ще повярвам защото ще е факт. Личи - боли те.

Защо не го показа до сега?
Вчера.
Защо не го показа там?
В Австралия.
Когато бяхме толкова забравени. Но всеки страдаше в сърцето си, по единично! Бяхме заедно, но толкова сами, толкова отчаяни и тихи. 
Австралия е трудна за поглъщане, когато се опитваш да се справиш сам. 
Защо събуждайки се в едно и също легло, или ставайки от една и съща маса, защо прибирайки се в един и същи дом и толкова обичайки се - бяхме слепи?
Забравихме да се обичаме...
Мълчахме, и преглъщахме и най-накрая свикнахме да сме сами, когато сме заедно, а колко много се обичахме и колко силно още се обичаме. Останахме безмълвни сенки, останахме съмнения. Живяхме с тази болка за години време.....сега обичаме ли се...?

Боли те...
...защото аз си тръгвам, както те обичам, защото твоята любов ме задушава и е трудна за поглъщане, като Австралия. 
Някой спомена ми колко ме обичаш, излишно, защото съм отдавна друга, защото съм различна, защото съм сама - боли ме...

Искам утре да съм нова, искам да съм друга и да съм съвсем забравила живота в рамките на пет години. Утре...да съм аз...

Да бъда истински сама а не сама с някой друг. С някой...толкова обичан, като теб.
Да започна отначало.

Боли ли...?
Мен също, повече от колкото преди. И чувствам, че ще е завинаги. Ще свикна...малко днес и малко утре...
...ще се събудя някой ден в прекрасна сутрин и няма да чувствам нищо, всичко ще си е заминало, завинаги загубено.

Боли ли те...?
Мен също...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Съберете се, бе, деца! Стига с тоя ...
14.02.2009 17:18
Съберете се, бе, деца!
Стига с тоя инат, животът не прощава.
цитирай
2. bonnka - ама си адски права...
14.02.2009 17:45
но точно с инат може да се мине през живота с нищо друго!
Кефиш ме viki11 - остани това което си завинаги.

Поздрав!
цитирай
3. анонимен - i az...
14.02.2009 18:22
ne 4uvstvam ni6to...

i sum murtuv i sum kamuk i sum minalo i pepel sum...

ni6to...ni6to...ni6to!
цитирай
4. анонимен - много си добра
16.02.2009 12:21
но се беше покрила някъде, пиши по-често.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bonnka
Категория: Изкуство
Прочетен: 259373
Постинги: 68
Коментари: 228
Гласове: 1382
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930