Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2009 13:33 - Колко истинско е?
Автор: bonnka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2890 Коментари: 2 Гласове:
2



Събужда се съзнанието ти, но не смееш да отвориш очи, защото отвориш ли ги нещо ти подсказва...изненада.

Дори не смееш да плъзнеш ръката си към другата половина на леглото, защото може да е...пълна.

Май най-добре е първо да си припомниш как завърши вечерта, а може би ноща или пък сутринта, знаеш ли?

Не помня нищо!

Опитай поне да прогнозираш ден от седмицата. Кой ден сме днес? Делник или безделник?

Трудна работа.

Мозъкът ти се е сдухал от непозната плесен.

Отваряш половината си око и...

Къде съм?

Май трябва първо да си спомниш коя си. Да.

И коя бях аз?

Уф...спомни си...пак си...

 АЗ.  

Ако още малко се беше чудила коя си поне можеше да помечтаеш, че си друга.

И другата половина на окото за да видиш...

Боже зима е!

Можеш да се закълнеш, че излезе с чисто нови сандали!

Доста дълго си пътувала.

Предполагам другото око ще го отвориш изведнъж, няма нужда от половинки...за да видиш...

Кой е този?

И ще се върнеш назад...Кой е този?...Боже зима е!...Аз....И коя бях аз?...Къде съм?...Не помня нищо!

Ще затвориш очите си и ще потънеш в спомена...

На...

Един красив ден...

Едно магическо място...

Една прекрасна грешка...

Перфектна свобода...

Но...

Свободна си само тогава, когато не ти е останало нищо за губене...

Толокова нищо, че чак свободата е станала безсмислена...

И...

Разбираш, че грешката не е прекрасна...

Нито пък свободата е перфектна...

И пак си ТИ...

Човека от когото цял живот се мъчиш да избягаш.

Колко истинско е?

 

 




Гласувай:
2



1. анонимен - if you want
23.11.2009 13:54
поискаш ли да ходиш по оградите,
вземи си слънчоглед за колело...
цитирай
2. chris - do or don't
24.11.2009 10:28
с което да се блъскаш във преградите,
да ходиш на годеж, на опело...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bonnka
Категория: Изкуство
Прочетен: 259224
Постинги: 68
Коментари: 228
Гласове: 1382
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930